Ugrás a tartalomhoz

Aktivitás 3.0 Számla

Számlavezetési szolgáltatás - Aktivitás 3.0 Számla Rendszeres számlahasználat esetén kevesebbe kerül a számla. Sőt most le is nullázhatja a számlavezetés havi díját.

Önnek ajánljuk az Aktivitás 3.0 Számlát, ha

  • rendszeresen használja a számláját,
  • bankszámlájáról fizetéseit online intézi
  • rendszeresen használ betétikártya-szolgáltatást
  • nyitott az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásokra

Azért érdemes az Aktivitás 3.0 Számlát választania, mert

  • ha rendszeresen használja a számláját és a számlához tartozó betétikártya-szolgáltatást, a számlavezetési díj csökken, sőt 2023-ban is tartó akciónkban le is nullázhatja a számlavezetési díjat1
  • a kedvezményes számlavezetési díjhoz nem kell havonta meghatározott összeget a számlájára utalni
  • 0 Ft most akciónkban a kibocsátási díja a betétikártya szolgáltatásunknak a VertiCard esetén2
  • 0 Ft a betétikártyával történő vásárlás belföldön és külföldön számlához kapcsolódó bankkártyával
  • 0 Ft havonta az első két alkalommal a készpénzfelvétel belföldön az ATM-ből, forintban összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről
  • 0 Ft minden online eseti átutalás belföldön forintban 20 ezer forint alatt


Az ingyenes számlavezetés feltétele, hogy legyen aktivált bankkártyája és havonta minimum a mindenkori bruttó havi minimálbér felének megfelelő összértékben legalább 4 tranzakció teljesüljön az alábbiak közül:

  • eseti átutalás belföldön forintban, átutalás euróban (SEPA), átutalás egyéb devizában és minden egyéb eseti átutalás
  • betétikártyával történő vásárlás belföldön és külföldön – számlához kapcsolódó betéti bankkártyás vásárlás
  • rendszeres átutalás
  • forint beszedés - csoportos beszedés
  • számlához kapcsolódó betéti bankkártyás készpénzfelvétel belföldön ATM-ből   

1Az akció 2024.12.31-ig érvényes, azaz a 2025. január hónapban terhelésre kerülő számlavezetési díjra vonatkozik utoljára. Nem akciós díj: 310 Ft/hó/számla

2Az akció 2023.12.31-ig érvényes. A 2023. április 1-én hatályos kondíciók alapján a 2. kibocsátástól a kibocsátási díj 3 597 Ft.

 

EBKM: 0,01%

Hogyan tud nyilatkozni az ingyenes készpénzfelvételről?
Egyszerűen, néhány kattintással nyilatkozhat az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban - Raiffeisen DirektNeten keresztül -, vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban.

Váltson most Aktivitás 3.0 Számlára, mert bankot váltani sokkal egyszerűbb, mint gondolná!

 

Bankfiókban intézem

Online intézem

 

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, a bankszámlára vonatkozó egyedi szerződés, és a Lakossági Kondíciós Lista tartalmazza.

 

Raiffeisen Hűségprogram

                         Raiffeisen Mastercard bankkártyája mostantól még több lehetőséget tartogat Önnek. Használja bankkártyáját, gyűjtse a hűségpontokat, majd váltsa azokat kuponokra!
Részletekért kattintson ide!

Segítünk Önnek a bankváltásban!

Ne gondolja, hogy bonyolult és időigényes lenne más banknál lévő bankszámláján megadott rendszeres átutalásait, beszedéseit és jövedelmét átirányítani Bankunkhoz.

  A bankszámlanyitáshoz nem kell mást tennie, mint felkeresni bármelyik Raiffeisen bankfiókot, és nyitnia egy Aktivitás 3.0 Számlát!
  Adjon megbízást bankváltás kezdeményezésére, ehhez egyetlen nyomtatványt kell kitölteni, és rendszeres átutalásait és beszedéseit (pl. közös költség vagy villanyszámla fizetése) a Bank átirányítja az új bankszámlájára.
  • Nem kerül pénzzavarba, ha folyószámlahitelt igényel számlájához! Már a bankszámlanyitásakor igényelhet hitelkeretet.
  • Igényeljen havidíjmentes deviza számlevezetési szolgáltatást! Bankunknál a leggyakoribb devizanemekben nyithat devizaszámlát: euró, svájci frank, angol font és USA dollár.

Visszahívást kérek
 

Megnyitom online

 

Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

  1. Számlanyitáshoz kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  2. A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  3. A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány/jogosítvány/útlevél,
  • lakcímkártya.
  4. Ha szeretné,  hogy jövedelme az új Aktivitás 3.0 Számlájára érkezzen, nem kell mást tennie, mint kitöltenie a jövedelem-átutalásra vonatkozó nyomtatványt.
  5. Korábbi bankszámlájához kapcsolódó beszedéseit - csoportos beszedési megbízásait, rendszeres átutalásait egyetlen nyomtatvány kitöltésével áthozhatja új számlájára!
Ehhez kérjük, hozza magával aktuális bankszámlakivonatát is.
  6. Felvesszük a kapcsolatot
  • a korábbi bankjával,
  • azokkal a szolgáltatókkal, amelyek díjait rendszeres átutalással vagy beszedéssel- csoportos beszedési megbízással számlájáról egyenlíti ki,
  • jövedelem-átutalás esetén a munkáltatójával.
Az ügyintézést a kitöltött nyomtatványok alapján a bank elvégzi, Önnek nincs ezzel teendője.
 

TIPP: A kedvező számlavezetési díjhoz igényeljen bankszámlájához betétikártya-szolgáltatást - VertiCard bankkártyát vagy ha dombornyomott kártyát részesíti előnyben akkor OneCard Bankkártyát!

Ne felejtse el aktiválni és használni a számlájához tartozó betétikártya- szolgáltatást!


ÉRDEKLI AZ AJÁNLAT?

Kérjen visszahívást szakértőnktől!