Ugrás a tartalomhoz

Fiataloknak szóló YELLOO számlacsomag



A fiataloknak szóló Raiffeisen YELLOO számlacsomag lehetőséget nyújt minden 14-25 éves számára a pénzügyi függetlenség felé vezető úton. A YELLOO számla egyszerűen igényelhető és megnyitható, majd jelentős kedvezmények mellett fenntartható.

LAKOSSÁGI FORINT SZÁMLAVEZETÉS (BANKSZÁMLA)

Betéti- vagy a hitelkártyával történő vásárlás belföldön és külföldön - vásárlás
Betétikártya-szolgáltatás - VertiCard
Készpénzfelvétel belföldön - forint készpénzfelvétel belföldi ATM-ből
Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás

 

Első lépés a pénzügyi függetlenség felé minden 14-25 éves részére, nem csak diákoknak!

Yelloo Számla most 20.000 Ft értékű Playersroom kuponnal!

Számlanyitási promóciónk keretében a Yelloo Számlát nyitó és bankkártyát igénylő ügyfelek 20.000 Ft értékű Playersroom kupont kaphatnak a feltételek teljesítése esetén. Az akció visszavonásig, de legkésőbb 2024.01.12-ig érvényes.


Részletek a Lakossági Bankszámla és Elektronikus Szolgáltatások Kondíciós listában

Fiataloknak szóló számla előnyei: nullázd le a költségeid!

Számtalan okot fel lehet sorolni, miért éri meg saját bankszámlát nyitni már fiatalként is. Ez az egyik első lépés az önállósodás útján. A pénzügyek kezelése ugyanis mindenkinek a saját felelőssége. A Raiffeisen YELLOO számlája pedig szinte teljesen ingyenes, digitális bankolást tesz lehetővé:

  • 0 Ft a havi számlavezetési díj,
  • 0 Ft az online eseti átutalás belföldön, forintban, 20 ezer forintig
  • 0 Ft a vásárlás bankkártyával 
  • 0 Ft akciósan a VertiCard első kibocsátási és az első éves kártyadíja1
  • 0 Ft havonta az első két alkalommal a forint készpénzfelvétel belföldi ATM-ből2
  • 0 Ft a beszedések teljesítésének díja forintban 20 ezer forintig
  • 0 Ft az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások havidíja

MIÉRT ÉRI MEG A YELLOO MÁR 14 ÉVES KORTÓL?

  • első lépés a pénzügyi függetlenség útján
  • készpénz helyett biztonságos fizetés saját bankkártyával
  • felelősségteljes költekezés és takarékoskodás szülői támogatással

18 éves korig a számlanyitás a bankfiókban lehetséges, szülő vagy gondviselő jelenlétében. A 14-18 év közötti ügyfél önállóan kezelheti a számlát, a szülő pedig a myRaiffeisen applikációban és a DirektNeten nyomon követheti költéseit.

18 év felett vagy?
Nyisd meg online vagy kérj visszahívást munkatársunktól további információkért és időpontfoglalásért.

MEGNYITOM ONLINE FIÓKLÁTOGATÁS NÉLKÜL

14-18 éves kor között vagy?

Szakértőnk felveszi a kapcsolatot a szülővel/gondviselővel, és segít időpontot foglalni bankfiókba, hogy sorban állás nélkül intézhessétek a számlanyitást.

VISSZAHÍVÁST KÉREK

ISMERSZ VALAKIT, AKIT ÉRDEKELNE A YELLOO?
Az Ügyfélajánló Programunk keretében minden 2023. december 31-ig megnyitott Yelloo számla után, mind az ajánló, mind az ajánlott, ha elmúltak 18 évesek 5000 Ft jóváírást kap a feltételek teljesítése esetén.
Bővebben szeretnék tudni az Ügyfélajánló Programról

Mi az a Yelloo Klub?

                         Yelloo számlavezető, Raiffeisen Mastercard bankkártyával rendelkező fiatal ügyfeleinknek szóló Hűségprogramunk, melynek keretében nem kell más tenni, csak használni a kártyát, gyűjteni a vásárlások után járó pontokat, amelyek kedvezményes kuponokra válthatók be.
Részletekért kattints ide!

1 Az akció 2023.12.31-ig érvényes, az első kibocsátási díjra és az első éves kártyadíjra vonatkozik, nem akciós kibocsátási díj 3.597 Ft, az éves díj 6.616 Ft

2 Belföldön forintban ATM-ből összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről, a nyilatkozat a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontján alapuló díjmentes készpénzfelvételről szól.

Meddig vehetem igénybe a Yelloo számlát 

A Yelloo bankszámla elérhetősége érvényességi időhöz kötött, az Ügyfél 25. életévének betöltését követő év március első munkanapján a Yelloo számla Mindennapok 2.0 számlára módosul.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK 

Ki nyithat Yelloo számlát?

A Yelloo számla 14-25 év közötti új ügyfelek számára igényelhető, amennyiben nem rendelkeztek a számlanyitást megelőző 6 hónapban a Raiffeisen banknál lakossági bankszámlával és számlanyitáskor nem rendelkeznek hitelszerződéssel vagy értékpapír számla szerződéssel.

Hogy tudom online megnyitni a Yelloo számlát?

A www.raiffeisen.hu/onlineszamlanyitas oldalon van lehetőség megnyitni a számlát. Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online.

 

Szükséges diákigazolvány vagy iskolalátogatási igazolás a számla megnyitásához?

A Raiffeisen banknál nem támasztunk fölösleges adminisztrációs feltételeket, személyes okmányok segítségével az életkor igazolása szükséges csupán.
 

Tartozik ingyenes applikáció és internetbank a számlához?

Igen, az internetbankot megtalálja a raiffeisen.hu honlapon, emellett a myRaiffeisen applikáció letölthető mind iOS, mind pedig Androidos eszközökre.

Ha online nyitottam a számlámat, melyik fiókban intézhetem az ügyeimet?

Ügyfeleink a DirektNeten, a myRaiffeisen mobilapplikációban, de bármelyik magyarországi bankfiókban is intézhetik pénzügyeiket.

A bankszámla 18 év felett online is megnyitható!

Online számlanyitás

 

Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával (az útlevéllel történő azonosítás átmenetileg technikai okok miatt nem elérhető) rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél (az útlevéllel történő azonosítás átmenetileg technikai okok miatt nem elérhető)
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

  1. A Yelloo számla Raiffeisen bankfiókban is nyitható.
  2. A várakozás elkerülése érdekében javasoljuk az időpontfoglalás szolgáltatásunk használatát!

Időpontfoglalás bankfiókba

  3. A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány/jogosítvány/útlevél és
  • lakcímkártya.
  4. Munkabér ideérkezése esetén javasolt a jövedelem-átutalásra vonatkozó nyomtatvány kitöltése.
Amennyiben máshol vezeted a számládat segítünk a bankváltásban.

Érdekel a Yelloo Számla?

Kérj visszahívást, tudj meg mindent a bankszámláról!