Változások a DirektNet internetbankban és a Mobil Alkalmazásban

Hír

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a Raiffeisen DirektNet, internetbankban és a Mobil Alkalmazásban 2019. április 27-től életbe lépő fejlesztések nyomán az alábbiak módosulnak:

  • A DirektNet, internetbanki belépéshez és aláíráshoz a jelenlegi Direkt Azonosító mellett a Jelszó (vagy Hardver-token) helyett a szoftveres Mobil-tokenes azonosítást (PIN kódot, ujjlenyomatot vagy iOS arcfelismerő funkciót) is használhatja.
  • A Mobil-token egy új, magas biztonságú, mobil eszközzel használható hitelesítési mód. A Mobil Alkalmazás friss verziójába épített funkció használatával egyszerűen és gyorsan léphet be (PIN kóddal, vagy ujjlenyomattal, iOS eszközön akár arcfelismeréssel) a DirektNet internetbankba és a Mobil Alkalmazásba, valamint jóváhagyhatja megbízásait, tranzakcióit.
  • A Mobil-token az alkalmazás legfrissebb verziójával működik, ezért az Alkalmazás internetbanki funkciói a jövőben csak a Mobil Alkalmazás legfrissebb verziójával (a korábbi verziókkal már nem) használhatók.

Amennyiben Ön több Direkt Azonosítóval (számlatulajdonos, meghatalmazott) is rendelkezik, úgy

  • bármely Direkt Azonosítóval beléphet a DirektNetbe és a Mobil Alkalmazásba, ahol az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
  • A Mobil-tokennel minden számlán (kivéve értékpapír-számlák) aláírhatja megbízásait.
  • Amennyiben nem szeretné használni a Mobil-tokent, úgy a megbízások hitelesítéséhez kizárólag az egyes Direkt Azonosítókhoz korábban beállított hitelesítési eszközt (Jelszó, egyszer használatos SMS jelszó, Hardver token) használhatja.
  • A telefonos ügyfélszolgálat azonosításhoz kötött szolgáltatásait továbbra is a különböző számlákhoz tartozó Direkt Azonosító és Direkt PIN kódokkal érheti el.

További információkat az alábbi linkeken olvashat.

DirektNet, internetbank

Mobil Alkalmazás

Mobil-token