Hírek, közzétételek

Tervezett rendszerkarbantartás 2019. november 15-én

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy 2019. november  15-én pénteken 20:00 - szombat 06:00 óra között technikai karbantartás miatt az alábbi rendszerek, valamint szolgáltatások elérhetősége akadozhat:

  • DirektNet (internetbank)
  • Mobil Alkalmazások internetbanki funkciói
  • Mobil Banking SMS szolgáltatás
  • Raiffeisen Electra

Ez idő alatt a Raiffeisen Bank telefonos ügyfélszolgálata (06-80-488-588) csak korlátozottan vehető igénybe, valamint a banki SMS-küldésben is fennakadások lehetnek.

A bankkártyás fizetésben rövid ideig - várhatóan péntek 23:30 - szombat 00:30 - között átmeneti fennakadások előfordulhatnak.

Köszönjük megértésüket, és az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük.

Felhívjuk figyelmüket, hogy ismeretlen feladók a Raiffeisen Bank nevében olyan rosszindulatú, adathalász e-maileket küldtek ki a napokban, melyben a fenti karbantartásra hivatkozva "profiladatok frissítésre" kérik a címzetteket. A link csaló oldalra vezet, ahol jogtalanul szerzik meg az ügyféladatokat. Ha azokat ilyen levélből megnyitott oldalon már megadta, kérjük hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat. A Raiffeisen Bank nem küld adatfrissítésre felhívó levelet emailben, ezért kérjük ezeket megnyitás nélkül töröljék.