Kapcsolat

Telefonos banki szolgáltatás

Intézze pénzügyeit gyorsan, kényelmesen telefonon Raiffeisen Direkt banki telefonos szolgáltatásunkkal a +36-80-488-588-as telefonszámon. További lakossági- privátbanki- és kis- és középvállalati telefonszámainkért kattintson!

Bankfiók és ATM kereső

Időpontfoglalás bankfiókba

Foglaljon időpontot bankfiókjaink bármelyikébe és kerülje el a sorbaállást! Az időpontfoglalás megkezdéséhez kattintson!

Tudnivalók a Raiffeisen Bank chat szolgáltatásról

E-mailt küldök (információkérés)

Általános jellegű információért / termékinformációkért kattintson, és űrlapunk kitöltésével küldjön nekünk e-mail üzenetet, amelyre Bankunk 3 banki munkanapon belül válaszol. Banki ügyintézésre, vagy igénybevett szolgáltatással kapcsolatos konkrét kérdések megválaszolására - biztonsági okokból - ezen a fórumon nincs lehetőség. Ilyen jellegű ügyintézéshez kérjük, használja telefonos ügyfélszolgálatunkat, internetbanki szolgáltatásunkat, vagy keresse fel bankfiókjaink egyikét.

Problémát jelzek (panaszkezelés)

A Raiffeisen Bank tevékenységére, mulasztására vonatkozó észrevételét, panaszát bejelentheti személyesen, telefonon, vagy megírhatja űrlapunk kitöltésével.

Fogyatékos személyek kiszolgálása

A Raiffeisen Bank Zrt. folyamatosan törekszik arra, hogy minőségi kiszolgálást nyújtson minden - köztük a fogyatékossággal élő - ügyfele számára. A további részletekért kattintson.

Impresszum

Raiffeisen Bank Zrt. Postai cím: Budapest 1700, Székhely: 1054, Bp. Akadémia u. 6., Adószám: 10198014-4-44, Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, Cg. 01-10-041042, SWIFT kód: UBRTHUHB

CLS HUF nostro agent szolgáltatás

Kérjük, a Raiffeisen Bank CLS nostro szolgáltatásával kapcsolatban a CLS-service@raiffeisen.hu e-mail címen keressen meg bennünket.