Számlavezetés

Nyisson számlát online, videóhívással, otthona kényelméből. Válassza ki az igényeihez legjobban illeszkedő bankszámlát

MEGNYITOM ONLINE

 

Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonosítás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.


Díjnyertes Számla

Díjnyertes Számla

Legmegfelelőbb választás Önnek, ha fizetése ide érkezik, rendszeresen végez online átutalásokat belföldön forintban, és betéti kártyájával gyakran vásárol belföldön, külföldön.

Bővebben

Fiataloknak szóló YELLOO számlacsomag

Fiataloknak szóló YELLOO számlacsomag

Az első lépés a pénzügyi függetlenség felé 14-25 év közöttiek részére online számla használattal, 0 Ft-os számlavezetési és első évben 0 Ft-os VertiCard bankkártya díjjal. A fiataloknak szóló Yelloo Klub Hűségprogramban számos kedvezmény érhető el!

Bővebben

Raiffeisen Online Bankszámla

Raiffeisen Online Bankszámla

Mindennapi pénzügyek egyszerűen, kényelmesen, otthonról online használattal, feltétel nélkül, 0 Ft-os számlavezetési díjért.

Bővebben

Premium Gold 2.0 Számlacsomag

Premium Gold 2.0 Számlacsomag

Tökéletesen igazodik az Ön igényeihez. Azon fontos szolgáltatásokat tartalmazza, amelyek nélkülözhetetlenek kényelme és biztonsága szempontjából.

Bővebben

Premium Select Számlacsomag

Premium Select Számlacsomag

Válassza a Raiffeisen Premium Select Számlacsomagot, ha fontos Önnek a kényelem, a megkülönböztetett figyelem, és az igényeihez, életsílusához illeszkedő kiszolgálás.

Bővebben

Aktivitás 3.0 Számla

Aktivitás 3.0 Számla

Ha számlájára rendszeres jóváírás nem érkezik, de aktívan használja a betétikártya szolgáltatást, valamint az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatást

Bővebben

Mindennapok 2.0 Számla

Mindennapok 2.0 Számla

Kedvező havi díjú számlavezetést nyújt jövedelemkorlát nélkül és további kedvezményes folyószámla szolgáltatásokat is kínál.

Bővebben

Szeretne bankszámlát nyitni?

Adatai megadásával kérje visszahívásunkat, és segítünk a számlanyitásban.