Ugrás a tartalomhoz

Kapcsolat Dolgozói Csomag

Számlavezetési szolgáltatás - Kapcsolat Számla akár 0 Ft-os számlavezetéssel és további banki kedvezményekkel!

A Kapcsolat Dolgozói Csomagot Önnek ajánljuk, ha

  • Ön olyan munkáltató dolgozója, akinek együttműködési megállapodása van a Bankkal dolgozói számlavezetésre,
  • sokat utal online,
  • bankkártyájával nyilatkozat tétele nélkül is szeretne ingyen készpénzt felvenni

Azért érdemes a Kapcsolat Dolgozói Csomagot választania, mert

  • a standard számlavezetési ajánlatainknál kedvezőbb feltételeket kínálunk:
    • akciósan 0 Ft a számlanyitást követő 6 hónapban a havi számlavezetési díj, ha a kedvezményes számlavezetés feltétele teljesül1
    • akciós időszakot követően a havi számlavezetési díj is csak 239 Ft vagy 119 Ft, ha a kedvezményes számlavezetés feltétele teljesül2
    • 0 Ft online csatornán a 20 000 Ft alatti átutalás belföldön forintban- eseti átutalás forintban, afelett pedig kedvező díjú
    • 0 Ft a csoportos beszedések (közüzemi díjak) teljesítése;
    • 0 Ft a betéti kártyával történő vásárlás belföldön, külföldön,
    • 0 Ft akciósan3 a VertiCard bankkártya kibocsátása
    • 0 Ft az első évben a betétikártya-szolgáltatás keretében kibocsátott VertiCard bankkártya díja4
    • 0 Ft havonta az első két alkalommal a készpénzfelvétel belföldön ATM-ből nyilatkozat nélkül is összesen 150 ezer forintig
    • 0 Ft hat hónapig az SMS-szolgáltatás - Mobil Banking szolgáltatás havi díja5
    • 0 Ft az első három hónapban a bankszámla mellé köthető Gondoskodás II. biztosítás6

EBKM: 0,01%

 

MEGNYITOM ONLINE

 

Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

1 Az akció 2024. december 31-ig tart. Feltétel minimum a mindenkori havi minimálbér bruttó összegének 80%-ának (ezer forintra felfele kerekítve) megfelelő összegű havi jóváírás a (jelenleg 186 000 Ft) a számlán maximum két részletben. Nem akciós díj 239 Ft.
2 Az akció 2025. június 30-ig tart. Kedvezményes számlavezetés feltétele 239 Ft/hó díj esetén a havi jóváírási feltétel, 119 Ft/hó esetén a havi jóváírási feltétel teljesítése és hiteltermék (kivéve hitelkártya, folyószámlahitel) megléte. Nem kedvezményes számlavezetési díj 810 Ft/hó.
3 Az akció 2023.december 31-ig tart. Nem akciós díj 3 597 Ft.
4 Az akció 2024.december 31-ig tart. A 2. évtől a kártya díj 6 616 Ft.
5 Ezt követően a Mobil Banking KÁRTYAINFO 146 Ft /hó/ telefonszám, Mobil Banking SZÁMLAINFO 146 Ft /hó/ telefonszám.
6 Az akció 2024.december 31-ig tart. Ezt követően a választott csomagtól függően az egyéni csomagok esetén 499 Ft, 1 299 Ft, 3 990 Ft.

 

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, a bankszámlára vonatkozó egyedi szerződés, a Kapcsolat Csomag Kondíciós Lista valamint az azt kiegészítő lent meghatározott Lakossági Kondíciós Listák tartalmazzák. Ha a Lakossági Kondíciós Listákban a díjak, jutalékok, költségek számlánként eltérőek, akkor a Mindennapok 2.0 Számlacsomag kondíciói, kivéve a betéti kártya éves díj és kibocsátási díj esetén, mely esetén az Aktivitás 3.0 Számla kondíciói az irányadóak.

 

Visszahívást kérek

 

Raiffeisen Hűségprogram

                         Raiffeisen Mastercard bankkártyája mostantól még több lehetőséget tartogat Önnek. Használja bankkártyáját, gyűjtse a hűségpontokat, majd váltsa azokat kuponokra!
Részletekért kattintson ide!

Segítünk Önnek a bankváltásban!
Ne gondolja, hogy bonyolult és időigényes lenne más banknál lévő bankszámláján megadott Rendszeres átutalásait, Beszedéseit és jövedelmét átirányítani Bankunkhoz

  1. Nem kell mást tennie, mint felkeresni egy Raiffeisen bankfiókot, nyitni egy Kapcsolat Dolgozói Számlát, és egy nyomtatvány  kitöltésével ide utaltatni jövedelmét, a továbbiakat mi intézzük Ön helyett.
  2. Adjon megbízást bankváltás kezdeményezésére az ügyintézőnknél, melyhez Önnek egyetlen nyomtatványt kell kitölteni, és rendszeres átutalásait és beszedéseit (pl. közös költség vagy villanyszámla fizetése) a Bank átirányítja az új számlájára.

Kapcsolat Számla nyitására és a kedvezmények igénybevételére a Raiffeisen Bankkal megállapodást kötött munkáltatók dolgozói jogosultak.
Kérjük, érdeklődjön munkáltatójánál, vagy bármelyik Raiffeisen  bankfiókban a dolgozói számlanyitás lehetőségéről, vagy írjon a dolgozoiplusz@raiffeisen.hu e-mail címre.        

A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!
Időpontfoglalás bankfiókba

Számlanyitáshoz hozza magával személyi  igazolványát, lakcímkártyáját és adókártyáját, valamint fényképes dolgozói  belépőkártyáját vagy munkáltatói igazolását.
További  információt kérhet telefonos banki szolgáltatásunkon, a Raiffeisen Direkten is, a +36-80-488-588-as telefonszámon.


Szeretne bankszámlát nyitni?

Kérjen visszahívást, tudjon meg mindent a bankszámláról!