Bankváltás

Bankváltás

Hiszünk abban, hogy egy banki kapcsolat is lehet különleges. Ezért már az első lépéstől teljes körű támogatást nyújtunk a számlanyitással kapcsolatos teendőkben.

Bankváltás néhány lépésben:
  1. lépés: Számlanyitás
Tanácsadója segít Önnek a vállalkozása méretének és üzletmenetének megfelelő számlacsomag kiválasztásában. A számlanyitáshoz kérjük, hozza magával a szükséges dokumentumokat. Bármelyik Raiffeisen bankfiókot felkeresheti, a várakozás elkerülése érdekében időpontot is foglalhat.

Időpontfoglalás bankfiókba

  Amennyiben csoportos beszedései vagy állandó átutalási megbízásai vannak korábbi számláján, bízza meg teljesítésükkel a Raiffeisen Bankot. A megbízáshoz szükség van aktuális bankszámlakivonatára is.
  2. lépés: Elintézzük Ön helyett a cégkivonat beszerzését.
Kímélje meg magát a sorbanállástól! Mi ezt is elintézzük Ön helyett.
 

3. lépés: Számlaszám matricát nyomtatunk Önnek, így számláit egyben partnerei tájékoztatására is felhasználhatja!

Kimenő számláira ráragaszthatja az új számlaszámát tartalmazó matricát, ezzel felhívja üzleti partnerei figyelmét megváltozott számlaszámára.

  4. lépés: A hatóságokat a bank értesíti.
A bank jogszabályi előírás alapján bejelenti az új bankszámlaszámot a Cégbíróságnak is, amely bejelentésen keresztül az adóhatóság is tudomást szerez a változásról, így Önnek a cégbíróság, NAV (Nemzeti Adó és Vámhivatal) felé nincs bejelentési kötelezettsége.
  5. lépés: Régi számlájának bezárása
Korábbi számláját Önnek kell bezárnia, tanácsadóink készséggel segítenek a teendők ismertetésében. Amennyiben vannak csoportos beszedései vagy állandó átutalási megbízásai régi számláján, azokat is fel kell mondania régi bankjánál, és teljesítésükkel a Raiffeisen Bankot megbízni.