Premium Select Számlacsomag

Premium Select Számlacsomag

Válassza számlavezetési szolgáltatásunkat - a Raiffeisen Premium Select Számlacsomagot, ha fontos Önnek a kényelem, a megkülönböztetett figyelem, és az igényeihez, életstílusához illeszkedő kiszolgálás.

A Premium Select Számlacsomag díjmentességének feltétele a következők közül legalább az egyik teljesítése1:

  • legalább 30 millió forint összegű megtakarítás, vagy
  • legalább 1 millió forint havonta beérkező jövedelem

A Premium Select szolgáltatáscsomag elemei három fő pillérre épülnek:

1. Kedvező díjak a mindennapi pénzügyekben

  • Díjmentes számlavezetés1
  • Díjmentes és korlátlan átutalás belföldön forintban Raiffeisen DirektNeten és Raiffeisen Direkten
  • Díjmentes és korlátlan készpénzfelvétel belföldön Raiffeisen ATM-ből
  • Díjmentes beszedések - közüzemi díjak beszedése
  • Díjmentes betétikártya-szolgáltatás - Premium Start OKOSkártya az első évben, a második évtől használattól függően díjmentesen2
  • Díjmentes betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön, külföldön

 

2. Életstílushoz kötődő új díjkedvezmények és kényelmi szolgáltatások

  • Havonta 1 db készpénzfelvétel betéti bankkártyával külföldön, ATM-ből, díjmentesen3
  • Hitelkártya-szolgáltatás - OneCard Gold Hitelkártya
    • minden vásárlással 3 pontot gyűjthet, melyek 10-40%-os egyedi kedvezményekre válthatók be a Hűségprogramban
    • 1%, negyedévente max 3 000 Ft pénzvisszatérítést kaphat élelmiszerbolti vásárlásai után, így 1 év alatt akár 12 000Ft-tal csökkentheti a kártya díját
    • teljeskörű utasbiztosítással
    • Exkluzív előnyökkel a Mastercardtól
    • az első évben éves díjmentesen, a második évtől használattól függően éves díjmentesen4

3. Befektetői kedvezmények

  • Bővített befektetési alap kínálat a következő alapkezelők termékeivel:
    Aberdeen, VIG (Aegon), Fidelity, Franklin Templeton, OTP, RCM, HOLD, Allianz
  • Értékpapírszámla vezetési díjkedvezmény: kedvezőbb értékpapír számlavezetési díj 
  • Rögzített vonalas befektetési tranzakciós lehetőség kiemelt központjainkban5
  • Befektetői rendezvények

A Premium Select Számlacsomag a következő kedvezményes szolgáltatásokat kínálja Önnek:

Számlavezetési díj 0 Ft/hó1
Készpénzfelvétel belföldön Raiffeisen ATM-ből 0 Ft és korlátlan
Készpénzfelvétel külföldön ATM-ből első alkalommal 0 Ft3
Átutalás belföldön forintban Raiffeisen Direkten és DirektNeten keresztül 0 Ft
Beszedés – közüzemi díjak beszedése 0 Ft
Díjmentes betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás belföldön 0 Ft
Díjmentes betéti- vagy hitelkártyával történő vásárlás külföldön 0 Ft
Hitelkártya-szolgáltatás - Onecard Gold Hitelkártya, az első évben 0 Ft
Betétikártya-szolgáltatás - Premium Start OKOSkártya, az első évben 0 Ft2
OKOSkártyához köthető utazási biztosítás az első évben 0 Ft
Értékpapírszámlavezetési díj    kedvezőbb értékpapír számlavezetési díj 
Bővített befektetési alap választék
Premium Select bankárral rögzített vonalon történő befektetési tranzakciók5

 

A Premium Banking szolgáltatás igénybe vételének részletes feltételei, a Raiffeisen Premium Select Számlacsomag kondíciói elérhetőek a hatályos Premium Banking Kondíciós Listában , a www.raiffeisen.hu internetes oldalon vagy bankfiókjainkban.

 

                                 

Megnyitom online

                                  

Visszahívást kérek

 

  • regisztrációja után visszahívjuk és időpontot egyeztetünk
  • szerződéskötés személyes tanácsadójával bankfiókban

 

 

 

 

Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

 

EBKM Premium Select Számlacsomag esetén: 0,01%

THM érték OneCard Gold Hitelkártya esetén a 2022.12.23-tól hatályos Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya Kondíciós Lista alapján, a minimálisan igényelhető 750.000 Ft-os hitelkeretre számolva: 43,3 - 44,9%
A OneCard Gold hitelkártya részletes kondícióit és a pénzvisszatérítés feltételeit megtalálja a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya Kondíciós Listában, illetve www.onecard.hu  és a www.raiffeisen.hu  oldalon.


KÉRDÉSE VAN?

Kérjen visszahívást, tudjon meg mindent a bankszámláról!